بست بکسل

قسمت های مختلف بست سیم بکسل شامل یک گردنه افقی، یک گردنه عمودی و دو عدد پیچ و مهره جهت اتصال دو قسمت دیگر بهم می باشد. انواع بست سیم بکسل بر حسب تناژهای مختلف در صنایع مختلفی استفاده می شود. مثلا در ایجاد پلهای معلق و یا پلکان سیم بکسلی میتوان از آن استفاده کرد. همچنین ممکن است بست سیم بکسل در انواع گالوانیزه تولید شود. نوع گالوانیزه بست ها برای جلوگیری از خوردگی و سایش استفاده می شود.

برای خرید بست بکسل از مرکز فروش بست بکسل در حسن آباد با ما تماس بگیرید.

بست بکسل وسیله ای است که برای اتصال دو انتهای سیم بکسل استفاده می شود. همچنین میتوان از آن در پیوند دو کابل سیم بکسل و ساخت حلقه های چشمی نیز استفاده کرد. بست سیم بکسل دارای دو نوع عمده است: بست فولادی و بست چدنی. از کرپی­ها یا همان بست سیم بکسل فولادی جهت بستن و اتصال سیم بکسل­ها به یکدیگر استفاده می شود. بست سیم بکسل فولادی در سایزهای متنوع از 6 تا 32 عرضه می شود.

بست بکسل

بست بکسل

کرپی یک نوع بست یوشکل است که برای بستن پایه و قلاب سیم بکسل بالابر ساختمانی استفاده میشود. یک پیچ و مهره‌ی U شکل به شکل حرف U که دو طرف آن قلاویز شده می‌باشد. کرپی یو شکل ۱۲ در بالابر ها ساختمانی برای بستن لوله های پایه به ریل مورد استفاده قرار میگیرد، هر بالابر ۸ عدد بست ۱۲ یوشکل برای بستن پایه ها نیاز دارد معمولا هر بالابر به ۴ عدد بست ده برای محکم نمودن قلاب به سیم بکسل بالابر نیاز دارد. اکثر بالابر ها از سیم بکسل نمره ۸ استفاده میکنند برای سیم بکسل قطر ۸ کرپی نمره ۱۰ توصیه میشود.

نصب درست بست بر روی سیم بکسل از مهمترین نکات استفاده از بست سیم بکسل می باشد. نصب نادرست بست سیم بکسل منجر به کاهش 40 درصدی توان سیم بکسل می شود. در هنگام نصب بست سیم بکسل، گردنه افقی سیم بکسل باید در سمت دنباله دار سیم بکسل قرار بگیرد.

نکات مهم هنگام استفاده از بست سیم بکسل فولادی:

شماره بست مورد استفاده باید با قطر سیم بکسل یکسان باشد.
تمام بست های سیم بکسل مورد استفاده باید در یک جهت بسته شوند.
فاصله بین دو بست سیم بکسل باید 6 برابر قطر سیم بکسل باشد و فاصله بین همه بست ها باید یکسان باشد.
تعداد بست های مورد استفاده بستگی به قطر سیم بکسل دارد مثلا سیم بکسل با قطر 15 به 3 عدد بست نیاز دارد.
مهره بست در هنگام سفت کردن باید تقریبا به اندازه 3/1 قطر سیم بکسل محکم شود.

ایتال ابزار فروشنده عمده بست بکسل در خدمت شماست. برای استعلام قیمت بست بکسل تماس حاصل فرمایید.