تسمه جغجغه

تسمه جغجغه بهترین گزینه جهت مهار نمودن بار بر روی وسایل نقلیه باری به شمار می آید.

تسمه‌های جغجغه جایگزینی بسیار مناسب برای سیم بکسل و زنجیرهای باری هستندجنس این تسمه ها از پلی استر میباشد و پلی استر که دارای مقاومت زیاد و همچنین انعطاف پذیریه بالا است این ویژگی باعث می‌شود که به اجسام حساس و ظریف آسیب و خراشی وارد نکند.. از نمونه‌های بارز استفاده تسمه جغجه می‌توان به کار گیری این تسمه‌های باری در حمل و باربری در قایق، کشتی و هواپیما اشاره کرد.

لازم به ذکر است که طول این وسیله ده متر بوده و عرض آن نیز از پنج سانت به بالا می باشد. در واقع استفاده از این نوع تسمه ها به نوعی باعث کاهش زمان بارگیری و محکم کردن بار موقع جابه جایی می شود. همچنین با انتخاب و استفاده از این وسیله ضریب اطمینان بار به طور چشمگیری بالا می رود. لازم به ذکر است که این وسیله در بین عموم با نام های آسان بند و تسمه باربندی و تسمه حمل بار نیز شناخته شده است. به نوعی می توان گفت این وسیله نقش بسیار مهمی را در ثابت کردن بار بر روی انواع وسلیه نقلیه در هنگام حرکت مانند موتور، وانت، تریلر و … ایفا می کند. از طرفی از تسمه جغجغه جهت مهار کردن بار داخل اتاق ماشین و روی باربند استفاده می کنند. این وسیله برای سفرهای کمپینگ و آفرود به خصوص در باربند انواع ماشین های دو دیفرانسیل بهترین گزینه محسوب می شود.

ایتال ابزار عامل فروش تسمه جغجغه در حسن آباد آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

تسمه جغجغه

تسمه جغجغه

 انواع تسمه جغجغه:

تسمه های جغجغه ای در متراژها و پهنای مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند. از اینرو بد نیست بدانید که دارای انواع مختلفی همچون تسمه های جغجغه ای سیم بکسل، تسمه های جغجغه ای آفرود و تسمه های جغجغه ای حمل بار است.

لازم به ذکر است که از نوع سیم بکسل بیشتر جهت بکسل نمودن استفاده می شود. همچنین تسمه های جغجغه ای آفرود به ماشین های آفرود اختصاص دارند و بیشتر برای تفریحات کویری مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. همچنین از تسمه های حمل بار همانطور که از نام آن پیداست در جا به جایی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد.

قیمت خرید تسمه جغجغه

تسمه جغجغه ای با توجه به کیفیت و جنس دسته و همچنین تسمه، انواع مختلفی دارد. قیمت تسمه جغجغه نیز متفاوت است. نام های دیگر پرکاربرد این ابزار شامل تسمه مهار بار، تسمه بار بستن، تسمه آسان بند و … می باشد. تسمه جغجغه ای در تناژهای مختلف تولید و عرضه می شود. این وسیله مکانیزم جغجغه ای دارد و کار با ضامن رهاسازی آن آسان است. مشتریان عزیز می توانند جهت خرید تسمه جغجغه  با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از فروشگاه ایتال ابزار اقدام کنند.

نکات ایمنی مهم در زمان استفاده از تسمه جغجغه ای که اگر این مشکلات را داشت از طبق استاندارد از رده خارج شود:

1-قبل از هر بار استفاده کل طول تسمه را بررسی کنید

2-از بند آسیب دیده به هیچ عنوان استفاده نکنید

3-ازکشیدن بیش از حد بند خودداری کنید

4- هیچگاه بیشتر از ظرفیت تسمه استفاده نکنید

5-اگر تسمه سایش بیش از حد داشت از رده خارج شود

6-در صورت دیدن نخ مغزی(بیشتر به رنگ قرمز است)دیگر استفاده نکنید

7-سایش بیش از حد

8-فرسودگیه ناشی از استفاده زیاد یا هر دلیله دیگر

9-سوراخ شدن تسمه

10-سوختن تسمه

* ایتال ابزار فعال در زمینه فروش تسمه جغجغه در تهران *