مقالات

سیم بکسل مناسب صنایع کشتیرانی

سیم بکسل مناسب صنایع کشتیرانی

سیم بکسل مناسب صنایع کشتیرانی

با توجه به پیشرفت روز افزون در صنایع دریایی و کشتیرانی و گستره وسیع این صنایع انواع بسیار متفاوتی از سیم‌ بکسل در صنایع کشتیرانی و دریایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین با توجه به شرایط خاص جوی مناطق عملیاتی صنایع دریایی و وجود رطوبت بالا در این مناطق، سیم‌های به کار گرفته‌شده در این حوزه باید شرایطی مطابق با استانداردهای بین‌المللی و دستورالعمل‌های صادرشده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی را دارا باشد که این امر ما را بر آن داشته تا تمامی مایحتاج مشتریان را در این حوزه بر اساس استانداردها و دستورالعمل‌های ذکرشده فراهم آوریم.
سیم بکسلهایی که در صنایع دریایی و کشتیرانی مورد استفاده قرار میگیرند به علت آب و هوای شرجی این مناطق و همچنین وجود رطوبت بالا ، باید در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم باشند . به همین دلیل سیم بکسلهای گالوانیزه و حتی استیل از عمده ترین انتخابها جهت استفاده در صنایع دریایی و کشتیرانی هستند.
سیم بکسل های گالوانیزه در برابر زنگ زدگی مقاومت نسبتاً مناسبی دارند اما باز هم چون این مقاومت با آبکاری حاصل شده و نه بصورت ذاتی در تماس با املاح و نمک ها و کلرید ها دچار خوردگی می شوند. سیم بکسل استیل با دارا بودن ۱۸% کروم و ۸% نیکل در ساختار خود مقاومت ذاتی مناسبی را در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *