مقالات

قلاب دانه گیر شاخ دار:

قلاب دانه گیر شاخ دار:

قلاب دانه گیر شاخ دار:

 

قلاب دانه گیر شاخدار یکی دیگر از متدوال ترین نوع اتصالات زنجیرها می باشند.این نوع قلاب از جنس فولاد می باشد و در سایز های مختلف متناسب با سایز زنجیر مورد استفاده قرار می گیرد. قلاب دانه گیر شاخدار معمولا بصورت استاندارد در هر دو سر زنجیر نصب می شود و از آن برای تنظیم ارتفاع اتصال زنجیر استفاده کرده و قابلیت تغییر طول زنجیر را دارد.

 

لیفتر مگنت

 

معمولا قلاب های دانه گیر شاخدار در سایز های ۸، ۱۰، ۱۳ و ۱۶ در بازار موجود می باشند. کاربرد این نوع قلاب تولید اسلینگ سیم بکسل و زنجیر و قلاب قرقره جرثقیل ها می باشد.

 

 

تسمه بلت

 

رابط زنجیر:

 

یکی دیگر از انواع اتصالات سیم بکسل و زنجیر های صنعتی، رابط زنجیر می باشد. به قطعه اتصال دهنده بین دانه های زنجیر، بین زنجیر و حلقه و یا اتصال بین زنجیر و قلاب S رابط زنجیر گفته می شود. رابط زنجیر ابزاری مکانیکی می باشد که از آن برای اتصال دانه های زنجیر به یکدیگر و یا به دیگر اتصالات سیم بکسل و زنجیر استفاده میشود. رابط زنجیر دارای بدنه ای از جنس فولاد می باشد . این وسیله ی کاربردی به شکل بیضوی بوده که در وسط آن دارای یک میله اتصال است. رابط زنجیر در سایز های مختلف متناسب با سایز زنجیر و اتصالات تولید شده و از آن در تولید اسلینگ های زنجیری استفاده گسترده ای می شود.

 

زنجیر حمل بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *