مقالات

قلاب دانه گیر ساده:

قلاب دانه گیر ساده:

قلاب دانه گیر ساده:

یکی از پرکاربرد ترین انواع اتصالات زنجیر های صنعتی، قلاب دانه گیر ساده می باشد. قلاب دانه گیر ساده وسیله ای است جهت اتصالات زنجیر که به وسیله ی آن می توان ابزار آلات صنعتی را به زنجیر ها متصل نمود و طول یا ارتفاع زنجیر را تعیین نمود. معمولا جنس قلاب دانه گیر ساده از فولاد پر کربن است. البته انواع استیل این ابزار نیز در بازار موجود است.

 

بست بکسل

 

این ابزار طی عملیات حرارتی خاصی تولید می گردد و پروسه ی تولیدی منحصر به فردی دارد. از قلاب دانه گیر ساده میتوان در لیفتینگ بار و یا حمل بار به صورت افقی به کمک انواع جرثقیل های سقفی و دستی و پولیفت ها استفاده نمود.معمولا سایز دهانه قلاب دانه گیر ساده متناسب با قطر زنجیر مورد استفاده انتخاب می شود.

 

شگل استیل

 

قلاب دانه گیر شاخ دار:

قلاب دانه گیر شاخدار یکی دیگر از متدوال ترین نوع اتصالات زنجیرها می باشند.این نوع قلاب از جنس فولاد می باشد و در سایز های مختلف متناسب با سایز زنجیر مورد استفاده قرار می گیرد. قلاب دانه گیر شاخدار معمولا بصورت استاندارد در هر دو سر زنجیر نصب می شود و از آن برای تنظیم ارتفاع اتصال زنجیر استفاده کرده و قابلیت تغییر طول زنجیر را دارد. معمولا قلاب های دانه گیر شاخدار در سایز های ۸، ۱۰، ۱۳ و ۱۶ در بازار موجود می باشند. کاربرد این نوع قلاب تولید اسلینگ سیم بکسل و زنجیر و قلاب قرقره جرثقیل ها می باشد.

 

جرثقیل زنجیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *