مقالات

مزایای بست کرپی ها

کرپی استیل

مزایای بست کرپی ها

به عنوان یک اتصال مقاوم در برابر تغییرات و لرزش ها و تنش های موجود در اتصال دو شی و یا وسیله استفاده می شود و کمک شایانی به اتصال مناسب، استاندارد و ایمن میکند و برخا اتصال های سخت و نا ممکن را با خاصیت های ظاهری ای که دارد به راحتی متصل میکند.

از اتصالات و نصب های ایجاد شده محافظت میکند و در بخش تعمیرات و فیکس کردن قطعات نیز میتواند به کار گرفته شود. امکان باز کردن دوباره سازه و نقطه اتصال و استفاده مجدد از برخی مدل ها و نصب راحت و آسان.

دارای سبک ها و مدل های گوناگون (تنوع بالا) برای اتصالات مختلف است. نامحدود بودن تولید و ساخت کورپی نسبت به ابعاد مثل قطر و طول و غیره.

یک نمونه پیچ و مهره مهار کننده و حمایت کننده نصب های ضعیف میباشند.

و بسیاری از مزایا و خاصیت های دیگر که در این مبحث نمیگنجد و در مورد هر مدل ویژگی هایش در صفحه مربوط به خودش منشر میشود.

از دیگر مزیت و ویژگی های استفاده از پیچ های خم کاری شده میتوان به زمان استفاده از بست کورپی ها اشاره کرد که نیازی به تجهیزات و لوازم جوشکاری نخواهید داشت (حذف هرگونه عملیات جوشکاری) که کار نصب‌ کردن و یا باز کردن آن ها را برای نصب کنندگان ساده‌ تر مینماید چون که اغلب مدل های آن جزو اتصالات موقت محصوب میشوند.

سرعت اجرای پروژه ها را بالا میبرد.

بست بکسل چیست؟

نحوه نصب انواع قلاب کرپی + راهنمای خرید کرپی پیچ

نصب ها نصبت به مدل های مختلف پیچ های خم شده و محل نصب متفاوت می باشد.

در برخی موارد نصب ها شرایط خاصی داشته و مستلزم دقت فراوان در بستن صحیح قلاب کورپی ها می باشد، و در برخی موارد نیاز به تخصص و یا نصاب فنی دارد مثل نصب کورپی آسانسور که در صورت نصب اشتباه سیم بکسل ها خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد. همچنین در برخی موارد بسیار ساده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

نکاتی را باید قبل از نصب پیچ های بدون سر خم شده در نظر گرفت تا دچار مشکل نشویم و نصب آسانی را تجربه نماییم. برای انتخاب و خرید انواع بولت های خم کاری شده مناسب باید نکاتی را رعایت کنیم که بعضی از آنها را مرور مینماییم.

بازرسی ظاهری و چشمی تعدادی از آن ها که معیوب و خراب نباشند.

نمونه های آسیب دیده یا فرسوده نباید دوباره استفاده شوند، زیرا این می تواند عملکرد پروژه یا سازه را محدود کند و اتصالات پیچ شده شما را در معرض شل شدن و خطرات احتمالی قرار دهد.

پیچ خمیده نباید زنگ زده باشد و کاملا تمیز باشد.

شکل ظاهری یک دست بدون منحنی های اضافی و پریدگی ها در اطرافش و دارای تلرانس استاندارد باشد.

قسمت های رزوه شده (دنده های کورپی) یک دست و بدون تو هم رفتگی باشد.

مدل و جنس آن متناسب با موقعیت و محیط نصب باشد.

عدم وجود هیچ گونه پلیسه و تیغ اضافی در قسمت های مختلف آن ها.

عدم وجود خراش و برآمدگی که بعده ها دچار زنگ زدگی زود رس میشود.

دارای پوشش مناسب و صیقل خورده لبه ها باشد.

عوامل آب و هوایی محل نصب را در نظر گرفت.

در صورت امکان دارای استانداردهای DIN, ISO, ASTM و موارد مربطه باشد.

برای خرید کرپی پیچ های مختلف با مطالعه کامل این صفحه میتوانید خریدی مناسب را تجربه نمایید.

شگل استیل چیست؟

بازار خرید و فروش کرپی پیچ

میتوان گفت فعالیت و مرکز خرید کرپی پیچ یا مرکز فروش کرپی پیچ ها در استان تهران می باشد و در منطقه امیریه یا میدان قزوین فروشگاه کرپی پیچ هایی فعالیت دارند که برخی مدل ها را میتوان آنجا یافت. پخش کرپی ها یا پخش پیچ کورپی در بازار کورپی تهران توسط فروشنده کورپی انجام میشود. لازم به ذکر است کارخانه ها و کارگاه کرپی سازی زیادی در ایران موجود میباشد.

فروش انواع کرپی پیچ در یک فروشگاه کورپی به صورت موجودی کامل تمام مدل ها به علت فراوانی آن ها دیده نمی شود. به طور مثال: فروش بست کرپی درشت بار و فروش پیچ کرپی ریز بار و یا فروش کرپی گالوانیزه در نمونه روکش های مختلف و رنگی به صورت یک جا در یک فروشگاه حضوری دیده نمیشود.

مثالا یک فروشنده خرده فروشی کرپی پیچ مدل های یو شکل را ارائه میدهد و یک فروشنده دیگر عمده فروشی کرپی آبکاری گرم ال شکل و جی شکل را ارائه میدهد و با این اوصاف تخصصی تر و جزیی تر فعالیت خرید و فروش ها را انجام میدهند.

فروشگاه های پیچ و مهره و واشر و کورپی بست به صورت تجمیعی با یک دیگر نیز بیشتر از نوع فروشگاه تخصصی این مدل پیچ های خم کاری شده دیده میشود. بورس انواع کورپی ها و یا فروشگاه تخصصی کورپی در تهران زیاد نیست که به صورت کاملا تخصصی در مورد این موضوع فعالیت نماید.

وب سایت فروش کرپی پیچ مجموعه تدارکات صنعتی ایتال ابزار خرید اینترنتی کرپی پیچ های مختلف و یا خرید آنلاین کرپی پیچ های گوناگون در شکل و مدل ها و جنس ها و اندازه های متفاوت و دیگر خصوصیات پشتیبانی میکند. تا مشتریان محترم در زمان خرید خود صرفه جویی نمایند و به راحتی با چند کلیک و مطالعه و مشاوره، خرید خود را ثبت و در سریعترین زمان کالای مد نظر خود را دریافت نمایند.

ارسال از تهران به تبریز، ارومیه، مشهد، شیراز، خوزستان، کرمان، کردستان، اصفهان، کرج و تمام استان های ایران به صورت خرده و عمده با بهترین قیمت موجود در بازار امکان پذیر می باشد. همچنین امکان صادرات به کشور های همسایه نیز وجود دارد.

پیچ های منحنی دار از مواد مختلف ساخته شده‌اند و در ضخامت‌ها، قطرها، پرداخت‌ها و درجه‌های مختلف تولید می‌شوند. لیست قیمت کرپی پیچ ها به علت فراوانی مدل ها و نوسانات شدید قیمت در حال حاضر قابل ارائه نمی باشد ولی در صورت ضرورت در قسمت نظرات اعلام نمایید و در صورت درخواست بالا برای این موضوع، کارکنان مجموعه آن ها را آماده و منتشر می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *