مقالات

ویژگی های فنی سیم بکسل کلایمر:

ویژگی های فنی سیم بکسل کلایمر:

ویژگی های فنی سیم بکسل کلایمر:

 

 

تیفور

 

معمولا سیم بکسل های کلایمر به دلیل کاربرد حساسی که دارند،دارای بافت ویژه ای می باشند.چرا که بر انواع سیم بکسل های دیگر دارای بافتی ۴ رشته ای می باشند.این موضوع به این معنی است که تعداد رشته های سیم بکسل کلایمر کمتر از انواع دیگرسیم بکسل هایی است که حداقل ۶ رشته سیم را در خود جای داده اند می باشد. سیم بکسل کلایمر برای داشتن امنیت بالا برای کاربران و از آنجا که اتصال به نیروی انسانی با آن صورت می پذیرد دارای ضریب امنیتی بالایی در تولید می باشد و بصورت تست شده به بازار عرضه می شود.

 

زنجیر خشکه

 

 

ویژگی های مکانیکی سیم بکسل کلایمر:

در بین خصوصیت های مکانیکی سیم بکسل های کلایمر دو عامل بسیار مهم و فاکتور های مکانیکی، مقاومت سایشی و تنسایل کششی از همه ی فاکتورهای مکانیکی سیم بکسل کلایمری از اهمیت بالاتری برخوردار می باشند. با توجه به اینکه سیم بکسل کلایمر به عنوان ابزاری برای نگهداری فرد در ارتفاعات و نقاط صعب العبور می باشد،پس ضرایب امنیتی بالا و بالا بودن دو فاکتور مکانیکی یاد شده یعنی مقاومت سایشی و تنسایل از اهمیت بسیار بالایی در این نوع سیم بکسل برخوردار می باشد.

 

زنجیر فولادی

 

تنسایل مقاومتی سیم بکسل کلایمر نیز به علت استفاده از فولاد در گرید های بالای ۱۷۷۰ نیوتن بر میلیمتر مربع برای اتصال و آویز مناسب می باشد و در این حالت می تواند به عنوان یک سیم بکسل کلایمری ایمن عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *