مقالات

انواع روغن های سیم بکسل:

انواع روغن های سیم بکسل:

روغن پترولاتوم:

انواع روغن های سیم بکسل: پترولاتوم نوعی روغن سیم بکسل است که به کمک افزودنی‌های مناسب، می تواند از سیم بکسل در برابر شرایط محیطی و نفوذ آب محافظت کند. ترکیبات روغن پترولاتوم شفاف می باشد که این قابلیت به تکنسین اجازه انجام بازرسی هنگام کار را می‌دهد.

 

 

چین بلاک

روغن آسفالتی:

دلیل نام گذاری این روغن به علت وجود ترکیبات آسفالتی در ساخت آن است که معمولا پس از کار با آن یک سطح سخت تیره و خشک بر روی سیم بکسل ایجاد می کند. از مزایای این نوع روغن نگهداری و استفاده طولانی مدت از آن جهت روانکاری سیم بکسل است.

گریس مخصوص سیم بکسل:

از انواع مختلف گریس برای روانکاری و روغنکاری سیم بکسل معمولا استفاده می گردد. معمولا از گریس ها برای نگهداری از لایه ی بیرونی سیم بکسل استفاده می شود و هرگز هسته ی سیم بکسل را با این مواد آغشته نمی کنند. ترکیبات این روغن‌ها شامل: صابون‌های سدیم، لیتیوم و آلومینیوم می باشند. این روغن توانایی حفظ و نگهداری از سیم بکسل در برابر خوردگی، اصطکاک و زنگ زدگی را دارا می باشد.

 

اسلب گیر

روغن های سیم بکسل گیاهی:

یکی از بهترین نوع روغن های سیم بکسل، روغن‌های گیاهی می باشند. از مزایای این روغن ها استفاده آسان از آن است. زیرا ترکیبات به کار رفته در این روغن ها از هرگونه نفوذ آب، سایش و خوردگی در سیم بکسل جلوگیری می‌کند. علاوه بر این یکی از ویژگی های مهم این نوع روغن حفاظت از محیط زیست می باشد.

 

 

وینچ برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *