مقالات

موارد استفاده از چین بلاک

چین بلاک

موارد استفاده از چین بلاک

در رابطه با انواع چین بلاک و مزایا آن باید گفت یکی از کاربرد های اصلی برای این ابزار استفاده در بلند کردن موتور از اتومبیل می باشد. اما به طور کل از چین بلاک در کار های مختلفی جهت بلند کردن اجسام با وزن سنگین می توان استفاده کرد.

البته استفاده از چین بلاک باید بر اساس رعایت یک سری قوانین باشد زیرا بلند کرد بار بار وزنی بیش از ظرفیت می تواند موجب پاره شدن زنجیر آن شود. کار کردن با چین بلاک کار بسیار ساده ای است، هر فردی با کمی آموزش ساده به راحتی می تواند از این وسیله کاربردی استفاده کند.

در مبحث مورد بررسی انواع چین بلاک و مزایا آن علاوه بر تعمیرگاه های مکانیکی سایت های ساختمانی نیز از این ابزار برای بالا بردن بار استفاده می کنند. چین بلاک یا جرثقیل دستی در انواع مختلف و ظرفیت های متفاوت ساخته شده است، بنابراین قبل از اینکه این ابزار را خریداری کنید باید میزان ظرفیت باری که می خواهید با آن جابجا کنید را مشخص کرده و از میزان باز بیش از مجاز استفاده نکنید.

از جمله مشاغلی که از چین بلاک و یا جرثقیل دستی استفاده های فراوان می برند، عبارتند از معدن، کارگاه ساختمانی، نصب ماشین آلات، اسکله، انبار و غیره می باشد. چین بلاک های با ظرفیت بالا این قابلیت را دارند تا وزن ۵۰ تن وزن را به راحتی تحمل کنند.

در رابطه با انواع چین بلاک و مزایا آن ، اگر بخواهیم ساختار چین بلاک را برای شما معرفی کنیم ، این ابزار ساخته شده از زنجیر بالابر، زنجیر دستی و یک قلاب. بالابر های زیادی وجود دارند که به وسیله نیروی برق کار می کنند، ولی این بالابر توسط نیروی دست کار می کند.

برای مشاوره خرید تاور کرین با کارشناسان ایتال ابزار تماس حاصل فرمایید.

این دستگاه دارای زنجیری است که به یک قلاب وصل است و در نهایت به بار متصل می شود. در یک طرف این زنجیر دستی وجود دارد که وقتی این زنجیر دستی کشیده می شود، زنجیر را روی چرخ پیچیده می شود. کشش ایجاد شده سبب بالا بردن بار از روی زمین می گردد.

وینچ برقی چیست؟

چین بلاک

چین بلاک

انواع چین بلاک

در بررسی انواع چین بلاک و مزایا آن میتوان گفت چین بلاک ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد، چین بلاک برقی و دستی.

نوع دستی چین بلاک به وسیله نیروی دست شروع به حرکت می کند و نوع الکتریکی و برقی آن به وسیله نیروی برق به کار می افتد. هر کدام از انواع برقی و دستی این ابزار دارای معایب و محاسن مخصوص به خود می باشد.

شما باید با توجه به نوع نیاز خود و بودجه مورد نظر اقدام به خرید هر کدام از انواع چین بلاک و مزایا آن را بررسی کنید. همچنین چین بلاک ها از نظر ظرفیت نیز دارای انواع مختلفی می باشند، استفاده از چین بلاک باید بر اساس نوع ظرفیت تعیین شده برای آنها باشد.

اسلب گیر چیست؟

مزایای استفاده چین بلاک

در رابطه با انواع چین بلاک و مزایا آن باید گفت به طور معمول استفاده از نوع دستی چین بلاک دارای محدودیت هایی می باشد، اما در کنار آن دارای مزایایی است که نمی تواند از آنها چشم پوشی کرد. در اینجا می خواهیم به چند مورد از مزایای استفاده از چین بلاک یا جرثقیل دستی بپردازیم:

برای خرید آسانسور کارگاهی با کارشناسان ایتال ابزار تماس حاصل فرمایید.

استفاده از چین بلاک دستی کری بسیار آسان است و هیچ پیچیدگی در عملکرد و انجام کار با این ابزار برای شما وجود ندارد. این ابزار حجم زیادی ندارد و به راحتی می توانید آن را در فضای کوچک نگه داری کنید.
اگر می خواهید هزینه های گزافی را برای نوع برقی بالابر ها صرف نکنید بهترین گزینه برای شما چین بلاک یا جرثقیل دستی می باشد. علاوه بر آن استفاده از نوع برقی مصرف بالای انرژی را در بردارد که اصلا مقرون به صرفه نیست.
در هر زمان و مکانی بدون نیاز به وجود برق می توانید از این ابزار کاربردی استفاده کنید.
نوع دستی چین بلاک دارای ظرفیت های بسیار بالایی برای بلند کردن اجسام می باشد، در حالی که نوع دستی این ابزار این قابلیت را ندارد و شما تا وزن مشخصی اجازه بلند کردن بار را دارید. اغلب چین بلاک و یا جرثقیل های دستی این توانایی را دارد تا ۵۰ تن بار را بلند کند.
با تمامی این تفاسیر افراد راغب به استفاده از چین بلاک می باشد. مزیت های چین بلاک آن را به عنوان یکی از ابزار های کاربردی در جهات حمل بار تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *