مقالات

اسلب گیر جرثقیلی Medrit

اسلب گیر

اسلب گیر جرثقیلی Medrit

همان طور که در قسمت قبل ذکر شد این محصول را جهت جا به جایی اسلب های سنگین و سبک می توان استفاده نمود. اسلب گیر جرثقیلی Medrit بدنه تمام فلز دارد که از فولاد سخت کاری شده تولید شده است و با روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است. اسلب گیر جرثقیلی از چند قسمت تشکیل شده است که به این شرح می باشند:

گوشواره ای در بالای اسلب گیر جهت اتصال به کابل یا قلاب
یک ماشه جهت تخلیه نیمه اتوماتیک اسلب گیر
دو عدد کفشک لاستیکی
مفاصل بدنه اسلب گیر
قابل ذکر است که این مدل اسلب گیر جرثقیلی Medrit موجب افزایش ایمنی کاربران در حین جا به جایی اسلب ها می شود و نحوه استفاده از آن بسیار ساده است. از نکات مهم در مورد استفاده از این اسلب گیر وجود یک جرثقیل جهت جا به جایی اسلب ها می باشد. نیمه اتوماتیک بودن اسلب گیر جرثقیلی Medrit به این مورد اشاره دارد که در هنگام برداشتن اسلب به واسطه ماشه دهانه اسلب باز می شود و با آزاد شدن ماشه اسلب در بین کفشک ها قرار می گیرد و پس از انتقال اسلب و قرار دادن آن بر روی محل مورد نظر به صورت اتوماتیک با کمک ماشه دهانه اسلب گیر باز می شود تا اسلب به راحتی در محل مورد نیاز شما قرار گیرد.

چین بلاک چیست؟

مشخصات فنی اسلب گیر نیمه اتوماتیک مدریت

اسلب گیر نیمه اتوماتیک مدریت ساخت ایران و از محصولات شرکت Medrit می باشد. قابل ذکر است که روکش کفشک های این مدل اسلب گیر مانع از آسیب دیدن اسلب می شود. سایر مشخصات فنی اسلب گیر نیمه اتوماتیک مدریت به شرح زیر می باشد:

کفه کارگیر اسلب گیر: 125*80 میلی متر
ضخامت کفشک ها: 12 میلی متر
وزن: 5 کیلوگرم
حداکثر میزان باز شدن دهانه کارگیر: 60 میلی متر
جا به جایی اسلب تا وزن: 1 تن

کاربرد اسلب گیر جرثقیلی چیست ؟

اسلب گیر جرثقیلی برای حمل اسلب هایی از جنس فولاد ریخته گری شده تولید و ساخته می‌شوند. از اسلب گیر برای مکان هایی که نیاز به جابایی اسلب دارند، استفاده می شود. این صنایع عبارتند از:

ورق
کویل هاپ
خودروسازی
سازه های فولادی
ماشین آلات سنگین

اسلب های مورد استفاده در صنایع، که از کوپ های سنگی تولید شده‌اند برای ساختار پله و کف، استفاده می‌شوند. اسلب های چوب که از چوب برای ساخت آن‌ها استفاده می شود، برای تولید میز و نیمکت و… در سایزهای بزرگ و وزن های بالا تولید می شود .

اسلب گیر کاشی و سرامیک نیز یکی دیگر از پرکاربردترین ابزارهای برای انتقال اسلب ها ی سنگین است. این مدل هم ساختار ساده ای دارند ولی در وزن های سنگین تولید می شود. برای این نوع اسلب گیر ها به اپراتور ماهر نیاز دارد. این اسلب گیر هااز ورق های سنگین با ضخامت 60 میلیمتر را می توانند جابجا میکنند.

کاربرد های دیگر اسلب گیر در صنعت:

ساختار اسلب گیر جرثقیلی ساده است و یکی از کاربردی ترینن ابزار در کنار جرثقیل برای جابجا کردن اسلب های سنگی و چوبی است. اسلب گیر جرثقیلی می‌تواند امنیت اپراتور جرثقیل را در زمان حمل بار های سنگین در برابر خطرات حفظ کند.
اکثر اسلب‌ها از فولاد کربنی سخت ساخته می‌شوند و به همین دلیل به صورت کلی اسلب گیر بسیار سنگین است. از دیگر مواد اولیه که اسلب گیر از آن ساخته میش ود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
سیلیسیوم
نیکل مولیبدن
منگنز
مس آهن
کروم

اسلب های فولادی را به اسم تختال (slap) نیز معروفند.

وینچ برقی چیست؟

قیمت ورق گیر جرثقیلی مدریت

برای اطلاع از قیمت ورق گیر جرثقیلی مدریت می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت ورق گیر جرثقیلی مدریت با ایتال ابزار تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *